Esrahan Merhaba 2. Bebeğim 25 günlük. Yani 25 gün önce sezaryen oldum. Bugün büyük çocuğumu(17 kg) mama sandalyesinden kaldırırken biraz zorlandım. Sizce sezaryen dikişler e bişey olmuşumdur
Melekebbr Esrahan akıntı kızarma ve morarma yoksa birşey olmamıştır ama 40 gün kendinizi sakınmanızda fayda var