hulyagks Kızlar merhabalar 😊💓 Haftam bitmek üzere. Doktor bana erken dogum ihtimali var demişti ve ben 32 den beri ilaçla duruyordum. Simdi ilaç kullanmayı bıraktım ama hala doğum gözükmüyor . Buraya post açanlar dogum yapıyormuş. Benim gibi olan var mı aramızda☺️😍