Sulekmrc ilk zamanlar çok üşür dediler bende sizin gibi düşündüm kesinlikle yorgan şart dediler. Annem yapayım dedi istemedim çok ağır oluyor yeni doğmuş bebek nasıl taşısın onu 🙄 Ben hazır yün yorganı ve yastığı aldım hafif hem de kendimde bu markayı kullanıyorum çok iyi 👍🏻