2_kezannelik ağlandığında veya gülündüğünde farketmesekte karın kaslarımız sıkılı olur, muhtemelen çok karnını istemsiz kastığın için olmuştur.. bebişe fiziksel zararın olmamıştır ama ağlarken salgıladığın hormonlar zarar verir o yüzden bu tarz ortamlardan olabildiğince uzak durmayı deneyin😌 eğer ağrılarınız bıçak kesiği gibi ve uzun sürüyorsa gidin yoksa tamam strestendir ve gebeliğin ilk zamanları olduğundan normal de kabul edilir