Nazli358 Bence normal bende 9+3 haftalığım kontroller ayda bir oluyor benim doktorum Doç. Dr Mete Ergenoğlu özel muayenesi var mukemmel bi insan. Çok doktor arastırmıştım iyiki mete beyle karsılasmısım diyorum. Kendisine soru bile sormuyoruz acıkcası cünkü biz sormadan sorcagımız sorunun cevabını veriyor ve cok ilgili bi doktor