NOG_06 ADALAT crono ilacını kullanan varmı kızlar? Sancılarım ve kasılmalarım oluyor düzenli ne yaptıysalar durduramadılar şimdi doktor bu hapı verdi kullanan varmı?
Emine003 NOG_06 ben kasilmalarim olduğunda nidicard kullanmıştım canım bu hapı bilmiyorum ama işte kalsın bilenler yazar inşallah
Esra33-34 NOG_06 serklaj oldum 21 haftamda doktorum kasılma olmasın dıye verdı suan 23 haftalıgım kullanmaya devam edıyorım yan etkısı görmedım hıc
ikizannesi23- Esra33-34 merhabalr kac haftalık dogum yaptınız hap sizin kasılmaları ne kadar erteledi
Esra33-34 ikizannesi23- merhaba uygulamaya giremedım doğumdan sonra 39 haftamda dogum oldu dogum olana kadar kasılma yaşadım