Ya yeminle bu başlığı açsam mı diye düşündüm. Dedim normaldir belki milleti meşgul etmeyeyim.
İyi ki açtın o zaman.
Biz de 10 haftalık olduk bugün. Sabahtan beri vajinadan karnıma doğru bıçak saplayıp çekiyolar sanki.
Rahim büyüdüğü için mi, hava sıcak cam kapı açık fark etmeden çarpılıyo muyum diye düşünüyordum. Riskli biraz diye hep yatıyorum zaten. Şimdi duş aldım birwz daha iyiyim. Ama neden bu bıçak ağrıları ya