Seymaben ay bende öyleydim tam da senin gibi. Ameliyattan çıktım karnım inmiş patlamış balon gibi. Nasıl canım sıkıldı nasıl üzüldüm anlatamam. Hamileliğe doyamamıştım. Tekrar hamile kalmak istiyorum derken derken kızımız 12 aylıkken eşimi zorla ikna ettim şuan 4,5 aylık hamileyim çok şükür 🙃😊🙈 hamileliği çok seviyorum ♥️ Bebek bakmayı da seviyorum ama çok zor. Sanırım 2 çocuk yeterli 🥲