Merhabalar hanımlar. Bugün doktor kontrolüm vardı alttan da muayene etti doktorum 36+3 çıktı ultrasonda ölçümler doktor 1 parmak açılma var güzel dedi. 10 gün sonra kontrole çağırdı sonrasında da çok beklemez gibi bir şey dedi. Muayene ettiğim için belirti falan gelebilir korkma dedi nişanla karıştırmam değil mi diye sorunca nişan gelecek açılması gerçekleşmiş artık dedi. Bu şekilde olan var mı doğum ne kadar zamanda gerçekleşti başına gelenler?