Ummu_gulsevinc Arkadaşlar 13+ 2 haftalık hamileyim saç boyatabiliyormuyum doktoruma sormayı unutmuşum bilgi alabilirmiyim 🥰
Melekebbr Ummu_gulsevinc Kuzum tabi kendi doktoruna danışman en doğrusu fakat benim doktorum 10. Haftadan sonra organik boyayla ve ortamı havalandırarak boyamamda bir sakınca görmedi
ikramomm Ummu_gulsevinc ilk 3 ay Organ gelişimi olduğundan yasak sonrası için bilmiyorum ama genelde tercih etmiyorlar açık alanda yapılması uygun görülüyor ala kuaförlerde böyle bir seçenek yok 😀
sacmalamakizim Ummu_gulsevinc Organik boyayla boyatabilirsiniz ama önce doktorunuzun onayını almanız gerekiyor.🌼
Hakiko Pazar günü kuaförüme gittim asla boyamam kana karışıyor diye boyamadı 💁🏼♀️ Doktora sormama gerek bile bırakmadı (39+1 haftalığım sizin bebek çok küçük hiç olmaz)