Bebekdelisi mom23 yol uzun gibi ama emin ol o kalp atışını alınca hiç bişi gözüne uzun yorucu gelmeyecek bu ılacları yaşadıklarını hep gerıde bırakacaksın🌸
280322- Bebekdelisi evet bende fitili 3 kere iğneyi 2 kere kullanıyorum ne zaman bırakırsam bilmiyorum ama oksapar doğuma lohusalık bitene kadar dediler 🤷♀️