QUEEN088 kan olmadıkça korkma kuzum ilk 3 ay böyle olması çok normal çünkü bir adet döngüsü var ve sen hamile kalınca adet göremiyorsun vücutta hamileliği kendini daha yeni hazırladığı için sanci olarak yansıyor gün geçtikçe azalacak ağrılar ben 7. Haftaya kadar su torbasiyla gezdim resmen🤦♀️ şuan 14 haftalik olduk bile 🥰 ama için rahat etsin diye doktora gidebilirsin progestan verir belki