BuseBasderici canim benim 20. Haftadan beri devam ediyo ben basta korktum gittim dr.a alttan muayne etti ama sıkıntı yok aşırı derece enfeksiyon var demişti fitil vermişti simdi fitil bitti yine ayni o yuzden enfeksiyondur diye düşünüyorum ınsallah su değildir ist.a gezmeye geldim çocuk istanbullu olmasin sonra 😀😀😀