Seda3309 Arkadaşlar merhaba ben 14 haftalık hamileyim Şu aralar başım çok ağrıyor Önceden bu kadar ağrımazdı 2 gündür çok aşırı şekilde ağrıyor bir de rahimde batma hissi ve ağrı var Sizlerde Oldu mu bu şekilde normal mi yani
Drymama Seda3309 Normal canim benim de 14.hafta oldu ayni sekilde 1 fincan turk kahvesi geciriyor denemek istersen ve goz bandi takip uyumaya calis biraz gecmis olsun
Busenurrr97 Bende 14. Haftadayim benimde hergun şiddetli baş ağrısı yaşıyorum kasigimda batma hissi oluyor hep normaldir herhalde yalnız degilmisimm
Ozlem_00 Bende 14 haftalık hamileyim ayakta 1 saate yakın durunca kasıklarıma taş bağlanmış gibi ağırlık hissediyorum ağrı oluyor ve sırtım ağrıyor