AysunCan Arkadaşlar merhaba 12 haftalık gebeyim. 🥰 Planlı bir gebelik olmadığı için 3 ay öncesinde folik asit kullanmadım. 4 5 haftalıkken gebe olduğumu öğrendim. Doktorum bana folik asiti tablet olarak vermedi. 3 doz şeklinde B1 B6 B12 B9 takviyesi serum verdi. Bir de “Ocean Mummy” kullanıyorum. Çevremdeki herkes gebelik sürecinde ilk 3 ay boyunca “Folbiol” kullanmış. Endişeye düştüm ben de acaba benim tedavim yeterli olmuş mudur diye. Herhangi bir bilginiz var mı bu konuda? Şimdiden teşekkür ederim. 🥰
Sevilayozdemir AysunCan bende folbiol kullanıyorum , sanırım biraz folikasit değeri yüksekmiş benim ablam eczacı benim planlı bir gebelikte öncesinde 3 ay kullandım şimdide devam ediyorum 12. Haftadan sonra bende ocean mummy e başlayacağım yada daha iyisi varsa ona başlayacağım iki kurtajim var benim kızımdan sonra ondan dolayı fazla korkuyorum
SunnyG Folbiolde folik asit değeri yüksek. Günlük 400 mcg yeterli. Ocean mummy içinde zaten 400 mcg folik var, bakabilirsiniz içeriğine internetten. Doktorunuz farklı bi yöntem uygulamış, vitamin takviyesine erken başlamış. Bi yanlışlık göremiyorum ben.