Sinem0303 gelir gelir Allah’ın izniyle sakın stres olmayın. Ben göğüs estetiği olmuştum yıllar önce gelmeyecek sütüm diye ağladım umudumu kestiğim anda beşinci gün geldi sütüm. Çok çok az geliyor ama buna şükür diyoruz. Stres olursanız hiç gelmezmiş bi yakınım söyledi sütüm gelecek mi geldi mi gelir mi deme her kadının sütü olur dedi böyle düşünün Gebe okulunda bestlak damla önermişlerdi tabi ben unuttum kullanmadım hümana çay kullandım bol su içtim ince bulgur çorbası dediler onu yapıp içtim incir kuru üzüm badem vs dediler lokum dediler. Ne dendiyse hepsini yaptım ben hangisi etkili oldu bilemiyorum İnşaAllah en kısa zamanda gelir sütünüz