Taricat S53 çok şiddetli olmadığı ve kanama gelmediği sürece normal canım . Bende 9+2 haftaligim bende de oluyor . Rahim büyüyor iyice yukarı çıkmaya başladı artık sonuçta onun da etkisi vardır