Kızlar bende gebelik şekeri çıktı doktor sabah açlık akşam tokluk ölçümü yaptırıyor. Tokluk şekerim 120 nin altında onda sorun yok açlık şekerim ise hep 90 in üstünde. Akşam beş gibi yemek yiyorum ertesi sabah 9 gibi kahvaltı yapıyorum arada birşey yemiyorum acaba bu yüzden mi çok çıkıyor . Sizler ne yapmamı önerirsiniz diyetisyen arkadaşlar varsa yönlendirebilir mi ? 🌺🌺