Hatosarica Kızım yağmur 2. Melek 3. Kızım oluyor ilk başta erkek demişlerdi 24. Hftaya kadar o yüzden kız ismi bakmamıştım hiç ama şu an da içime sinen bir şey yok eşim ipek diyor ben de sedef diyorum ama karar veremedik önerilere açığım.
annesivekizi Hatosarica ipek çok güzel bi isim ama ben eşime kabul ettiremedim. Kabul etseydi direkt onu koyacaktım😂 Gökçe ve miray da düşündüğümüz isimlerden
[silindi] Hatosarica adım sedef göbek adım da yağmur 😁 ipek de çok güzel ama defne çok arttı sanki herkes defne koyuyor 😂