Fatma_tapo1 Merhaba 35+0 gebeyim dünden beri kasıklarımda çok hafif batma gibi ağrı var ve bugünde üstüne çok baş dönmesi yaşıyorum mide bulantım ve ishallik var sizce bu bir doğum belirtisimi 🤔?
Beratinannesi46 Valla bende öyleydim cnm akşam nts ye girdim hafif sancım çıktı ciğer geliştirici yaptılar eğer sancı devam ederse hastaneye yatışnyapılıp doğum olcak gibi bakalım sende bir nts ye gir cnm ihmal etme