mommyzx ben 36 haftalik hamileyim 3.ayimdan beri düzenli kuandim 4.kutumdayim hiç catlagim yok,tabi arada kantoron yağı bio oil de sürdüm,ama çok karnimda cikmadi belki ondandır belki kremdendir bilmiyorum ama ben memnun kaldım,aslında asıl çatlaklar doğum sonrası karın inince belli oluyormjs bakalim