Cerennnn5858 Kızlar selam Benim beta değerim ilk gün 29 2 gün sonra 36 1 gün sonra 29 1 gün sonra 28.58 cıktı dış gebelik riski varmı sizce hala kanamam baslamıyo
Xxxbetuss Cerennnn5858 canım dis gebelik olsa değerin düşmez yukselir ben yaşadım dis gebeliği Büyük ihtimalle kimyasal gebelik geçiriyorsun
Berfo Kimyasal gebelik büyük ihtimalle bende dış gebelik yaşadım hiç düşmedi yükseldi. Kimyasalda yaşadım 2 gün içinde yükseldi düştü kanamayla bitti herşey iki gün içinde oldu