Mrvegrkan Kızlar merhaba 6 haftalık kalp atışı duyduk kese etrafında az kanama alanı mevcut dedi zamanla kayboluyormu başıma gelen oldumu
Momy_eyyuptalha Mrvegrkan benim 5+6 iken kese etrafında kanama alanım vardı 17 haftalık olduk hala var aktif kanamam yok progestan ve proluton iğne kunlaniyorum doktorum takip edelim dıştan kanama olmasın kayboluyor dedi senin kanına karışıp kaybolabilir dedi
Stella_0 Mrvegrkan Bende 6.haftamda kanama yaşadım hemde çok beter bebek düştü samdık ama çok şükür kese etrafındaymış bebeğe birşey olmadı. 9.haftama doğru ilaçlar kalçadan iğne vs derken kalmadı bitti. Progestan kullandım fitil ve kalçadan iğne her hafta. Şuan çok şükür 12+1 olduk. Uzan dinlen bana süpürge açayım yok bşr toz tanesi kaldırayım bile deme sakın sadece lavabodan lavaboya o kadar kalkıyorsun dedi.
cansualisa Mrvegrkan oldu Bnm ilk kızımda başka doktora gittim hiçbişi yok dedi 2 3 gün bekle başka doktora git cnm
yigitinannesiiiii Mrvegrkan 9. Haftada benimde olmuştu 11. Haftada geçmişti ama ben 12. Haftaya kadar fitil kullandım şuan bi sıkıntımız yok çok şükür 20. Haftadayız🥰
HamdiyeDmr Ya benim de oldu 13. Haftadayım geçen hafta kanamam oldu kese etrafı dedi bundan önce 2 düşüğüm var birde 3 yıl hiç hamile kalamadım eşimle kan uyuşmazlığımız var en ufak kanamada kan uyuşmazlığı iğnesi yapmam lazım bu kadar sorunlu bir hamilelikte o kese etrafı kandan çok korkuyorum bilmiyorum kesin geçer mi
cihangirinannesiii Mrvegrkan aynı haftada benimde oldu 1 ay full yattım sadece lavaboya kalktım bacaklarını yukarı yastık koyup dik sende yat ben iğne ve progestan kullandım sonra kanama alanı kayboldu, o kanı vucut ya emiyor yada dışarı veriyor benim çamaşırıma gelmişti 1 hafta boyunca
cihangirinannesiii Mrvegrkan şuan 33. Haftamdayım ama hep dikkat ettim hamileliğin başından beri evi bile eşim süpürür ben kolay temizlik işlerini yaparım çok destek oluyor sağolsun, sizde dikkat edin kanama alanı büyümesin
Cdem21 Mrvegrkan benimde 5+3 de oldu dikkat et ben fitil ve iğne kullandım halada devam ediyorum şuan 11.haftadayım inşallah kontrole gittiğimde kaybolmuş kanama alanı der bol bol su iç ve dinlen kesinlikle iş falan yapma hiçbirşey bebeklerimizden kıymetli değil iş bekler durur ama allah korusun bişey olursa ömür boyu içimizde durur
HButun Benimde kese 1300 de vajinal göründü, ama kanamam başladı bildiğiniz regl gibi çok korkuyorum doktora gittim kesene sefer karından göründü gayet iyi dedi proluton depot ve Progestan kullanıyorum sürekli istirahat ediyorum
Melikeser Mrvegrkan benim oldu tam 6. Haftada igne ve progestron kullandim ilk ignede leklenmem kesildi tedbir amacli 12. Haftaya kadar kullandim 2 hafta yattim suan 39 haftaligiz