Stella_0 araskus28 Benim 3 arkadaşımda Çamlıca Medipol Hastanesi’nde doğum yaptı. Hem fiyatları makul hem çalışanlar, hemşireler çok iyi sana bebek gibi bakıyorlar. Bende arkadaşlarımın önerisiyle gittim inanılmaz memnunum. Farklı alanlarda da her konuda başarılılar.
Ebruu91 araskus28 Çamlıca medipole gidiyorum ben iki kere kadın hastalıklarındn operasyon geçirdim gayet memnun kaldım şimdi d gebelik takbi içi devam ediyorm
Stella_0 araskus28 3 ay önce sorduğumda Çamlıca Medicana hastanesi 8000 küsur dedi. Ama Çamlıca Medipol hastanesine sorduğumda 3750 ile 4500 arası değişiyor dedi bana
GULCANDZDG Merhaba ben de Çakmak Erdem hastanesine gidiyorum doğumum Eylülde ama en başından beri çok memnunum,doktorlar da hastane de çok ilgililer
araskus28 GULCANDZDG Hangi doktor canım ben devlete gittim hep kontrol için doğumu özel de düşünüyorum 28 haftayım bu haftadan sonra özele gitmeye başlıyım diyorum
Stella_0 Ikigozumuncicegiii Ben Ülker Heydarova’ya gidiyorum ve inanılmaz memnunum 🥰 Çamlıca Medipol Hastanesi’nin her bir çalışanı (farklı alanlara da çok gittim) gerçekten harika çok güzel ilgileniyorlar. Ama Ülker hanım çok çok ayrı 😊