T-m93 11+1 aşırı halsizim sürekli yatmak uzanmak istiyorum uyumasamda sürekli uzanayım istiyorum hiç bi şeye hevesim yok yapasım da gelmiyor içimden dermanım 0 normal mi bu kadar ya ne zaman geçer 😵💫
Nskyhn T-m93 vucudunda birisi sürekli seni emiyor vitamin minerallerini çok normal bir de üstüne sıcaklar geldi daha da normal. İlerleyen zamanda 2.trimester da bir enerji gelecek şimdilik bence dinlen 🎈
Tgb_123 T-m93 valla aynı benimde bugün bi biraz enerjim var onda da hemen bi toparlanmaya geçtim yoksa ev perişan durumda sürekli yatmaktan boşveeer yavrumuzdan kıymetli değil
T-m93 Tekininannesi çok kötü bi durum ya sürekli aynı döngüde olmak bide yemek de yiyemiyırım ben her şey metal kokuyor bana peynir ekmek bi tek 🤦🏻♀️
Tekininannesi T-m93 bende sadece salatalık yiyebiliyorum kendi evimin kokusundan tiksiniyorum gerçekten çok zor 😮💨
Deletedmom_31 Ayy ben de öyleydim. 13. Haftada hem ilk trimester bitti hem d vitamini başlayınca düzeldim
Glsr11 9+3 deyim aynı durumdayım ya hiç birşey yiyeyemek çok kötü hayırlısı ile şu mide bulantı sürecinden kurtuluruz inşallah
T-m93 İnşallah kızlar çok zor geçiyor hepimizin anlaşılan valla benm de ev aldı başını gidiyor da takatim yok ki Allahtan eşim yapıyo hakkını yiyemem❤️ İkinci trimesteri iple çekiyorım🤦🏻♀️