Momtheangel 6 ay dedi canım tam 6.ayımda gidip rahim filmi çektirdim bi problem var mı diye baktırmak istedim, çünkü tek tüplüyüm diğer tüpümdede bi problem olmasından korktum, sonra histereskopi oldum rahimim kontrol edildi, iyileştikten sonra 2 ay boyunca çatlatma tedavisi uyguladı doktorum ondada yanıt alamayınca tüp bebeğe karar verdik, transferimi oldum bekliyorum bebişko bana tutundu mu diye 🥰