MysteryG canim tesaduf okurken gördum. tuplerim.kapali ici de sıvı dolu demissin.. tupler kapaliyken nasil aşılama.der doktor imkansiz.ya sirf para icin diyolar haberin olsun.. ha esinle birlikte olmssun ha aşılama hic farki yok tüpü kapalı olanlar icin cunku verilen sperm.tüplerden geçemiycek... Bu arada bende ayni durumdaydim.. ben 5 sene once.cikolata kisti yuzunden ameliyat oldm.. bu sebeple tuplerim kapanmis rahim filminde açmaya calisti doktor ama biri az digeri cok az acilmis.. ve ici su dolu dediler sismis.dediler.. tiptaki adi da hidrosalpenks.. tup.bebek icin once tuplerin alinmasi gerek dediler ben hic ameliyat olmak.istemedim.. sonra sükürler olsn ki.doktorumu buldum.. bana senin tuplerinden akan sıvı zehirli degil engel.degil.dedi.. direk tüp.bebek.yapabilirz dedi ve yaptik.oldu cok.sükür.. suan 29haftalk hamileyim. ben bursadayim Doktorum Prof.Gürkan Uncu.. sanirim.istanbuldasin cok iyi doktor bulmaya bak 1 doktorla.kalma.bana ameliyat diyenler oldu.. senin tüplerinin durumu tam nedir.bilemeyiz ama bi.kac doktora ozellikle de imkanin varsa proflara görün.