Deletedmom10846 Bebeqon hastane çıkış aldım elime ulaştı. 3 lü tulum şeklinde almıştım. İçinde sıvı bebek deterjanıyla yıkayın yazıyor. Ama elde mi yıkasam makineye mi atsam bilemedim baskısı çıkar mı diye korkuyorum. Bebeqon dan alan var mı baskısı çıktı mı
Seymanurrrr Deletedmom10846 bende aldım pazartesi geldi kısa programda 30 derecede yıkadım ters cevirerek hiç. Bişey olmadı
_anne- Deletedmom10846 Bende almayı düşünüyordum ama ürünlerin kalitesi nasıl güvenilirliği nasıl kaç günde geldi 😊
Fatmabytr Ben aldigimda makinada günlük hizlida 15 dk yıkadım 30derecede. Bebek giydikce kirlendikce yine aynı 15 dk yeterli geldi solma olmadı . Sadece şapkası karışmıştı diğer çamaşırlar 60derecede yıkandı rengi soldu hafif
Deletedmom10846 Fatmabytr kirli değil zaten 15 dk yeterli olacaktır kısa çalışmada baskısı solmasın yeter 😊 60 derece çok yüksek değil mi. Bn genelde 40 dr açıyorum oğlumun kıyafetlerini
Deletedmom10846 _anne- baskısı çıkmazsa eğer bn beğendim. Kalitesi fena değil güzel duruyor. Dağılmazsa ve solmazsa yıkadığımda zaten 20 günde küçülüyor zaten o yüzden çok ilgilenmedim 😊 12 iş günü demişlerdi o kadar sürede geldi sanırım