Arkadaşlar bu iğneyi yaptıran var mı etkileri neler
Es12 benım yapıldı. Yan etkısı olmadı sadece biraz yakıyor ilaç
Es12 dün vuruldum biraz yakıyor bı kaç saat de popom acıdı bı etki olmadı bana
hunilimom bende korktum biraz sormak istedim bir de 29. Hafta olsa sorun olmaz değil mi
Es12 yanlış bilmiyorsam en geç 30 da vuruluyor ama en ideali 28 hafta