Yasemiiiin Selam hanimlar bugün 39+2 olduk. Sabah 8 de sancilandim. 9da da nisanim geldi. Hastaneye gittik 1 gibi sancim siddetlendigi icin. Ama 1cm acikligim oldugu icin geri eve yolladilar. 9 saattir sanci cekiyorum. Benim gibi yasayan varmi? Kac saat sürdü acilma olmasina bi tecrübeli yazabilirmi? Biliyorum herkeste farkli 🙈
Ayco Yasemiiiin benimde nilan geldi ara ara sancı oluyor bnde hastaneden geldim az önce acılma yok sancı da cıkmadı nstde eve gönderdiler ben 37daha😞39 olsam keske