Mervekavillioglu Merhabalar canlar dün sağlık ocağından aradım ve tetenoz aşısı için çağrıldım vuruldum biraz kol ağrım oldu çok şükür ama bebeğimin hareketlerini neredeyse yok denecek kadar az hissediyorum 22 haftalık hamileyim sizede oldumu böyle
minik_koala_ve_annesi Mervekavillioglu cikolata yiyin oynamasi canlanmasi icin meyve suyu falan bende 17 haftalik hamileyim dun asi oldum bebisi zaten cok hissetmiyordum simdi kendim de endiselendim
Mucizeminnos Mervekavillioglu ben de bugün olcam aşıyı da burda biraz araştırdığımda herkes aynı şeyi söylemiş aşıdan sonra hareketleri azaldı diye o yüzden tedirgin olmayın herkeste olmuş genel olarak ben de aşı olmadan biraz bakayım etkilere demiştim en azından herkeste olduğu için tedirgin olmanıza gerek yok 🌸
Pelinakcn Mervekavillioglu benim 2 hafta oluyor aşı olalı çok hafif kol ağrısı yapmıştı bebek hareketlerinde bir değişiklik olmamıştı ama geçen hafta 2 gün pek hareket etmiyor gibi gelmişti bana detaylı ultrasona girdim Cumartesi meğer hareket ediyormuş orada görüyorum ama ben hissetmiyorum, sizde de öyle olabilir
Sukrann_ Canım ben ikinci dozuda oldum ama bi değişiklik olmamıştı biraz kol ağrım ve baş ağrısı sersemlik gibi oldu onun dışında başka bi sıkıntı olmamıştı
Mervekavillioglu minik_koala_ve_annesi öyle deneyeyim kuzum bir de sağlı Kocağında hemşireye sordum bir sorun olmaz dedi şimdi de böyle olunca bir korkuyorum acıkcası olmaz sa doktora gidicem
minik_koala_ve_annesi Mervekavillioglu olmaz insallah canim endise etmeyelim biraz sekerli seyler tuketin yarim saat sonra canlanir insallah dinlenin
Mervekavillioglu Mucizeminnos çok teşekkür ederim kuzum bende şimdi baktım sağlık ocağı n daki hemşireyle görüştüm oda hareketi hiç yoksa sıkıntı dedi eger varsa korkma bir şey olmaz dedi 🤲
Mervekavillioglu minik_koala_ve_annesi az önce hareketini hissettim birazda konuştum 😂😂😂 korkuttu beni minnoş çok şükür hissediyorum kuzum Allah razı olsun