Kızlar 3. Gebeliğim 38 hafta olduk bugün diğer ikisi normal olduğu için bunu da öyle düşünmüştüm ama bebeğim makat geliş malesef bu haftalardan sonra bebeği dönen oldu mu dr büyük ihtimal dönmez artık dedi napmalıyım sezaryen için gün almalı mıyım sizce