Kızlar hastanede topuk kanı alındı biotin degeri 50 cıkmıs 7 gun sonrası saglık ocagında alındı tekrar kan yine aynı değer cıktı. Metebolik hastalıkmıs vitamin eksikliği yani. Genetik olabiliyormus yada akraba evliliğinden. Bizde ikiside yok. Egitim ve arastirma hastanesine sevk ettiler kan verdik 15 gun sonra cıkıcak. Bebeğim 15 günlük ve şimdiden vitamin ilacına başlandı ömur boyu bu ilacı kullanck. Hastalık yan etkileri görme işitme kaybı fiziksel gerilik sac kirpik dokülmeleri vs vs. Basına gelen varmı nasıl bi yol izliulyosunuz cok kotuyum 😞