Hamile olduğumu biraz erken öğrendim. Daha regle 5-6 gün vardı. İdrar testi yaptım pozitif çıktı. Ertesi gün yani 26 Mayıs kan verdim betahcg oranım 89,75 çıktı. Pazartesi yani 30 Mayıs doktor kontrolüne gittim daha çok küçük ultrasonla göremeyiz dediler tekrar kan testi istendi 715 çıktı. Yani yaklaşık dört günde 8 kat artmış. Betahcg oranı her gün iki kat mı artar yoksa iki günde bir mi iki kat artar? İkiz gebe olabilme ihtimalim var mı?