Arkadaşlar merhaba ,
Amh 6.99
FSH 10.14
Şubat ayin da rahim flimi çekildim sonuç remzi çıktı . Fakat hsg sonrası adet olamadım 3. Ayında tarlusal kullanarak regli oldum . Doktor bilgisi ile 5 gün sabah akşam olarak letu ve inofolic combi kullandım . Bugün reglim 10. Günü doktor kontrolüne gittiğim de 22 cm olduğunu 3 günde bir ilişki olarak 15 gün boyunca devam etmemi söyledi . Çatlama iğnesi veya başka birşey yapmak gerekir mi diye sorduğum da gerek yok usg çatlayacak gibi gözüküyor dedi ama yarına ait bir kontrol istemedi . Kiste donusebilir adet olursan 2 günü tekrar tahlillerine bakalım dedi. Hamilelikten çok bahsetmeyisi indirimi iyice bitirdi . Ve 2 yıldır çocuk istiyoruz olmuyor . Böyle bir durum yasayan var mıdır surecte nasıl ilerlediğini yazabilir mi rica etsem . Ve gerçekten Allah kimsenin kucağını boş birakmasin .