Kızlar merhaba. Artık günümüz belli , çok heyecanlıyım değişik karmaşık duygular içerisindeyim bizi neler bekliyor bilmiyorum. Aynı zamanda hem biraz korkuyorum hem tedirginim. Stresli günler geçirdim ve hala stresliyim. Benimle aynı gün veya yakın olanlar var mı psikolojik olarak nasılsınız neler hissediyorsunuz?