Merhaba arkadaşlar ben gebeliğini koku hassasiyeti ve bulantı iLe geçirenlerdenim ilaç içip bi nebze de olsa bulantıların önüne geçiyorum ama koku peşimi bırakmıyo bi kaç güne 14 hafta olacak ama hala devam özellikle bulaşık makinasından kokusundan nefret ettim kokusu burnuma gelir gelmez kusmaya başlıyorum sizin makina için kullanıp kokmuyo dediğiniz önerileriniz nelerdir?? Bu arada ben fairy kullanıyorum finish de denedim o daha fena yaptı beni şimdiden teşekkür ediyorum..