Nur0631 aynı sorunları yaşıyoruz, bende de bebeyin kafası aşağıda 26. haftadayım ama Doktorum korkma dedi böğle devam ederse doğum kolaylaşır. Kasık ağrıları bende de var, idrar enfeksiyonum çok, onunla alakalı dedi..hatta sol bacağımda şiddetli ağrılard ahiss ediyorum..magnezyum eksikliyşnden de oluyor