kızlar hastaneye gittim bana bu kağıdı verdi doktor ve çok saçma sapan bir doktordu ultrasona verdi kalp atışı dinletmedi ve ultrason resmi bile vermedi bir iki soru sordum ters cevapladı çok sinir oldum bu kağıt nedir dedim ses etmedi gidin kan verin iki hafta sonra gelin dedi bu kağıt nedir anlamadım bide başka bir kağıda adını soyadını yaz imza at dedi ne yaptırdı anlamadım bile o sinirle hemen çıktım😡☹️