2_bebeli 34+2deyim kızlar.. Dün doktor kontrolünde doktor suyun çok değil ama şu anlık yeteri kadar herhangi bir sıkıntıda gel dedi.. Acaba suyum daha da azalır mı? Yada suyumun çoğalması için neler yapabilirim bilgisi olan var mı acaba 😔
zeynonunannesiiii 2_bebeli benimde suyum azda olsa azalmış bi sorun olup olmadığını nasıl anlarız ki burda beklemedeyim tecrübeli anneler
Hapyymami55 2_bebeli suyun kritik noktaya gelirse bebene erken kavuşursun başka bişey olmaz bide su için havuç suyu vesayre oneriyolar
2_bebeli zeynonunannesiiii hareketlerini takip etmeliymişiz canım doktorum dün öyle dedi.. Ama düzelmesi için bir şeyler varsa öğrenip denemek lazım. İnşallah fayda da eder
Suleakblt Benimkinin suyu gayet normal ama doktorum bol bol su iç suyun azalmasın dedi bol su içmek işe yarar
kubranur_71 23+3 de suyun az ama yeterli kadar var dediler havuç suyu iç dedi doktorum şuan normal gözüküyor sizde günde bir bardak taze sıkılmış havuç suyu için belki faydasını görürsünüz