Havva20 merhabalar. Ben aşılama tedavisi ile gebe kaldım çok şükür. Bugün 8 haftalık olduk. İnşallah sağlıkla kucağıma alırım. Umarım rabbim size de nasip ederi. 3 yıl normal yollardan çocuk olmayınca aşılama yapalım dedik tutmazsa sonraki basamak olarak tüp deneriz diye düşündük eşimle. Eşiniz ve sizde herhangi bir sıkıntı yoksa bence denemeye değer. Aşılamayı öneririm.