Pinkpurple https://resimyukle.io/r/tCpSXGUzYw Kızlar daha önce de ovulasyon kullandim ama bunu sorma nedenim normalde yumurtlama gunum olmadığı halde böyle çıktı dün. Bugün yaptım çok silik. Dün pik mi olmuş yani?
Pinkpurple ParildayanYildiz 13 Haziran’da bir sonraki adetim. Şunu ve önceki günü degerlendirdim. Bugün de değerlendirmeli miyim?
Pinkpurple Nurem20 düne ait bu test. Dünü ve önceki günü değerlendirdim. Bugünü de değerlendirmeli miyim? Geçen ay sadece pik günü değerlendirdim olmadı
ParildayanYildiz Pinkpurple değerlendir canım bu günde tutma ihtimali çok oluyor muhtemelen bugünde çatlama olacaktır yumurtlama da çatlamada önemli 😍
Pinkpurple ParildayanYildiz teşekkür ederim inşallah tutar. Boş gebelik kürtajım var Mart’ta. Geçen ay da ovulasyonla denedim tutmadı. Bu ay bakalım🙄
Pinkpurple ParildayanYildiz inşallah canım Allah’ım isteyen herkese istediği zamanda nasip etsin insallah