27 haftadayim hala tam karar veremedim isim konusuna, yardımcı olursanız sevinirim 🌺
Ayfersena İpek 🧚🏻♀️
Ayfersena benim kızım olsaydı ben gülce koyacaktım ama oğluşum oluyor 🥰
ipek ismini çook beğeniyorum😻 çok naif geliyor kulağa
twinboymama teşekkür ederim 🌺
Nill2 😍🤗
Cicianne2372 ben de seviyorum Gülce’yi💗