meryemnarin mom_babyy bende 3 4 gun once gitmistim agdaya 38.haftaya girdim heralde dogumankadar cikmaz diye dusunuyorum 15 gun kaldi surda
Zuzu04 Benim pazartesi doğumum var cuma günü gitmeyi düşünüyorum sizin eğer planlı değilse sancınız felanda yoksa bi kaç gün daha bekleyin derim
mom_babyy Zuzu04 hiç doğum belirtisi de yok ama yinede belli olmaz tabi.Sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah 😇