Merhaba arkadaşlar 37+4 günlük gebeyim
Geceden beri adet sancısı gibi bir sancım var ayrıca çocuk aşağıya baskı yaptığı iÇin altıma kaçıracağım sanıyorum.
Sarı bir akıntı geliyor enfeksiyon vardı zaten biliyorum.
Sizce doğum belirtisi mi yoksa yalancı sancı mı ?