Serapp14 ben aldım. Sigortandan doğum izni diye çıkış yapılacak. 2020 yılında 9000 TL aldım. Sigortam en düşükten yatıyordu. Yüksekten yatıyorsa daha fazla alıyorsun. Doğum izni bittikten sonra bildiğim kadarıyla 16 hafta sanırım bittikten sonra eğer çalışmayacaksan sigortadan işten ayrıldı diye çıkış yapılması lazım.