Kbraa94 16 haftalık gebeyim çatlak oluşmasını istemiyorum sizce ne fayda eder hanımlar tavsiyeleriniz nedir neler kullaniyorsunuz
Dilekahinzen Kbraa94 ne kullanırsak kullanalım genelde son aylarda çatlak oluştuğunu söylüyolar malesef. Ben lierac almıştım bi süre onu kullandım. Şuan niveanın bebe yağını kullanıyorum görümcemin tavsiyesiyle. Hiç çatlağı olmamış bebe yağını kullanmış sadece
33NAZ Kbraa94 kantoron yağı ve hindistancevizi yağı kullanıyorum ikisini birlikte karıştıryorum çokta mennunum ❤️
Mihri-musta Gebeliğimi öğrendiğimde lierac kullanmaya başladım günde bir kez olarak üst bacak ve popoma da vücut losyonu. 32.haftamdayım dönüşümlü olarak frei öl (watsonsta su an indirimli 49 lira) ve elimde kalan lierac ı kullanıyorum. Frei öl ile karnıma 15-20 dk oturduğum yerde masaj yaparak yediriyorum, bebeğim de karşılık veriyor sanki 🙂
Hayalll Ben ilk basda hindistan cevizi yagi kullaniyordum ama ondan snra bebek yagina dondum dalinin ve ck memnunum hic ctlak yk insallah olmaz son hfdalar suan 32+6 yiz ❣
mgmg1 Canım çatlak için genetik diyorlardı inanmıyordum tabi korkudan, Lierac aldım ben de, toplasan 10 kere sürmemişimdir 36.haftamıza giricez en ufak çatlağım yok ki göbeğim kocaman oldu gerildi artık baya. Eltim hamileliğin başından sonuna kadar kullandı asla ihmal etmez çantasında taşırdı olurda baska yerde kalcak olursa sürmeden uyumasın diye o derece, ara ara da bebe yağı kullanmış, 30unda başladı çatlamaya doğuralı 2 hafta oldu 38de doğurdu karnı çatlaktan geçilmiyor garibimin. Yani eğer çatlayacaksan cidden önlem mönlem inanmıyorum artık ben. Leke olayı da öyle. Hamileliği öğrenip bi heves aldım o solante midir nedir hamile güneş kremini koca yaz geçti makyaj da yaptığım halde ne cesaretse 3 4 kere de onu sürmüşümdür yüzüme. Bide kız bebek çikinleştirir lekeler cıkarır derler, en ufak lekem yok cok sükür. Arkadaş yüzlerce krem aldı yine kız bebeği olcak lekelenmesin diye sürmediği şey kalmadı göz altları karardı burnunda ben gibi lekeler olustu..Kremlere cok bel bağlamayın yani olucaksa oluyor.