Kızlar 33haftalık hamilryim eskidehire yeni tasındık kontrolllerim var malum. Afyonda ozele gidiyodm ama burda daha pahalı dogum ücretleri gidemem galiba. Eskisehirde sehr hastsnesi nasıl dogum yapan yada bilgisi olan varmı yardıcmı olurmusunuz. Doktor kimi tercih ettiniz birde yunus emre diye hastsne varmıs odamı devlet hastsnesi yoksa universite hastsnesimi. Hangisi iyi hicbisi bilmiyorum