burcuozturk Kız isimleri önerirmisiniz ecrin, melis nasıl sizce ama iki isim olarak değil ayrı ayrı nasıl?
Patito__ burcuozturk ilk oyum melis’e ikincisi miray ecrini ben sevmiorm ama baya koyan vr ( bende kizim olsaydi melis listemdeydi )
deletedmom213 burcuozturk iyyhhh geldi ecrinden. Bi arada ebrar versiyonu vardı. Tiksindim resmen Ama melis çok tatlı :) çok sevimli çok güzel . Ve tanıdıgım tüm melisler hem çok güzeller hem çok şanslılar :)
ArzuGl Melis tatlı bir isim ecrini de bu ara duymaya başladım bayağı popüler galiba:) ben oyumu melisden yana kullanıyorum.