Asel477 canım ben oyle özellikle kilo alsın diye birsey yemiyorum ama kahvalida kaşar peynir yerim yani abatmam hicbirini bal tereyag salatalik birde hergun mutlaka 1 yumurta yerim saatlerimde o kadar duszensiz olurki yeme saatlerim ogleyi bazen 3 de bazen 4 de yerim yesil mercimek kuru fasule türü seyleri daha cok tuketmeye çalışırım aksamlari cogu zaman meyve yada cerez yerim cok aşırı yemem gece kalkıp yeme huyum yoktur süt falan hic icmedim simdiye kadar bende 2 kilo beklemiyordum karnimda asiri buyuk degil ama 2 doktoraa gittim ikisindede net 2000 gr cikti